Potrzebujesz podpis elektroniczny, a może tylko odnowienie?

Kwalifikowany podpis elektroniczny to narzędzie do elektronicznego podpisywania dokumentów, które przede wszystkim pozwoli na jednoznaczną identyfikację osoby składającej e-podpis. Certyfikat wystawimy dla Ciebie szybko i bezpiecznie z możliwością dojazdu.

Odnowienie certyfikatu

Odnowienie certyfikatu

Odnowienie certyfikatu

Certyfikat ważny 1 rok       90 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata    125 zł + 23% VAT

Czytaj więcej..

Zestaw standard

Zestaw standard

Zestaw standard

Certyfikat ważny 1 rok     230 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata    275 zł + 23% VAT

Czytaj więcej..

Zestaw token

Zestaw token

Zestaw token

Certyfikat ważny 1 rok     240 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata    285 zł + 23% VAT

Czytaj więcej..

Odnowienie certyfikatu

  1. Posiadanie certyfikatu (Cencert, Certum, KIR i inne) do 6 miesięcy po okresie ważności, w związku z tym zachęcamy do wykonania tego jak najwcześniej.
  2. Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest  potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).

Zestaw zawiera

  • Certyfikat podpisu elektronicznego
  • Karta procesorowa
  • PEM-HEART Signature

Certyfikat ważny 1 rok         90 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata      125zł + 23% VAT

umów spotkanie

Zestaw standard

  1. Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).

Zestaw zawiera

  • Certyfikat podpisu elektronicznego
  • Karta procesorowa
  • Czytnik kart procesorowych
  • PEM-HEART Signature

Certyfikat ważny 1 rok        230 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata      275 zł + 23% VAT

umów spotkanie

Zestaw token

  1. Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).

Zestaw zawiera

  • Certyfikat podpisu elektronicznego
  • Karta procesorowa
  • Czytnik kart procesorowych (token)
  • PEM-HEART Signature

Certyfikat ważny 1 rok        240 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata      285 zł + 23% VAT

umów spotkanie

Zestaw standard bez czytnika

  1. Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).

Zestaw zawiera

  • Certyfikat podpisu elektronicznego
  • Karta procesorowa
  • PEM-HEART Signature

Certyfikat ważny 1 rok        190 zł + 23% VAT

Certyfikat ważny 2 lata      235 zł + 23% VAT

umów spotkanie

Zastosowanie podpisu elektronicznego w firmie

  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) deklaracje w programie Płatnik.
  • Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) dokumenty w zamówieniach publicznych.
  • Jednolity Plik Kontrolny (JPK) dokumenty aplikacji JPK_VAT.
  • Urzędy Administracji Publicznej (eKRS, e-GIODO, UKF) dokumentacja.
  • Profil Kandydata na Kierowcę (portal OSK) aktualizacja danych.
  • Generalny Inspektor Informacji Finansowej(GIIF) przesyłanie danych.
  • Składać pozwy drogą elektroniczną do e-Sądu.
  • Placówki Medyczne sporządzanie dokumentacji.

Najważniejsze pytania i odpowiedzi

Do wystawienia certyfikatu konieczne jest spotkanie z naszym inspektorem, umawianie odbywa się  telefonicznie lub poprzez formularz w celu ustalenia miejsca oraz daty spotkania.

Po okazaniu dokumentu tożsamości i podpisaniu niezbędnych dokumentów wydawana jest karta (lub token) z e-podpisem. Kartę trzeba aktywować, przy użyciu pliku aktywacyjnego wysłanego na adres e-mail podany przy rejestracji.

Cała procedura trwa ok. 15 minut

Zmianę pinu można wykonać za pomocą oprogramowania PEM-HEART Signature lub Zarządca kart Encard . Trzeba znać aktualny kod PIN.

W programie PEM-HEART Signature należy wybrać polecenie

  • Karta->Zmień PIN.

W programie Zarządca kart Encard – polecenie

  • Zarządzanie PINami -> PIN do karty -> Zmień PIN.

Karta wydana przez inspektora jest nieaktywna, dlatego ważna jest aktywacja za pomocą kodu transportowego otrzymanego na adres e-mail podany przy rejestracji.

Aktywacja karty :

  • instalacja programu PEM-HART Signature
  • uruchomić program PEM-HEART Aktywacja, a następnie wskazać w programie plik z kodem transportowym.

Program PEM-HEART Aktywacja przeprowadzi proces aktywacji karty, odtąd karta będzie gotowa do użycia.

Przy aktywacji karty trzeba będzie nadać nowe kody PIN i PUK, w związku z tym zalecamy, aby wprowadzone kody PIN i PUK zapisać w bezpiecznym miejscu.

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. szczegóły

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close